Det…

är otroligt oangenämt och orättvist för mig att jag ska behöva hålla på med detta – att jag ska behöva lägga så mycket tid på detta.

Sedan 2007 har mitt liv bestått i mestadels två saker: Försöka få ett jobb och försöka få tillbaka mina stulna barn.

Detta trots att jag borde fått alla jobb jag sökt samt att mina nyfödda barn blivit stulna från mig.

Hade rättsväsendet gjort sitt jobb pilktroget hade inget av ovanstående hänt.

Alla som är inblandade i och på något sätt medverkat i stölden av mina barn är grova kriminella brottslingar och kommer alltid att vara det – oavsett om de är anställda på domstolsverket – inget kan ändra på det. Deras försvar är att förtala mig – en människa som de aldrig ens har träffat. Så fegt.Den stora frågan är: Varför gör dem detta mot mig? Jag har ett enda svar och har haft det svaret sedan detta började 2007 och det är avundsjuka. (Ett sekundärt svar / en sekundär förklaring är att skydda den som begått brott – skyddande av brottsling.)

Jag ställer även frågan till allmänheten: Varför gör dem detta mot mig?/Vad är deras motiv?


Posted

in

by

Tags:

Comments

Leave a comment

Design a site like this with WordPress.com
Get started