Utredning

Det polis/åklagarmyndigheten som måste hjälpa till med en utredning av stölden av mina nyfödda barn.

Gärningsmännen eller de ytterst ansvariga för stölden av mina nyfödda barn är Sveriges domstolar, men upphovsmannen är socialtjänsten.

Utifrån utredningen så måste Sveriges domstolar korrigera sig själva.

Fakta ansvariga myndigheter:

  • JK, ca 50 anställda – betala ut ett skadestånd till mig och mina barn
  • Polismyndigheten, ca 35 500 polisanställda varav 13 000 civilanställda och cirka 22 600 poliser – hjälpa till med utredningen
  • Åklagarmyndigheten, ca 1250 anställda  – hjälpa till med utredningen
  • Sveriges domstolar, ca 7000 anställda – resning/korrigering av felaktiga domar samt döma ut skadestånd till mig och mina barn

Nu begär jag att ovanstående ansvariga anställda tar tag i detta och utreder och skipar rättvisa för mig och mina barn.

They = ansvariga pa Sveriges domstolar och socialtjanst.

För att sammanfatta det hela:

Allt använts för att stjäla mina nyfödda barn är lögner och mina nyfödda barn är stulna från mig. Jag överlåter åt polis/åklagarmyndigheten att utreda dessa lögner, vilket enklast kan göras genom att kräva att den som påstår något får lägga fram bevis för sitt påstående.

Jag menar inte att denna utredning måste användas för att åtala någon utan för lögnerna som använts för att stjäla mina nyfödda barn ska avslöjas och för att jag ska kunna få tillbaka mina barn samt att jag och mina barn ska få ett skadestånd för det vi blivit utsatta för.

Det jag och mina barn blivit utsatta för är likväl ett brott och därför ska det utredas av polis/åklagarmyndigheten.

Egentligen behöver inte ens polis/åklagarmyndigheten reda ut detta, utan det räcker med att Sveriges domstolar korrigerar sig. Domarna talar för sig själva och är så uppenbart absurda och olagliga. Varför ska ens polis/åklagarmyndigheten ägna sig åt något så absurt? Sveriges domstolar är ytterst ansvarig för stölden av mina nyfödda barn och har fullt avsiktligt stulit mina nyfödda barn. HFD behöver bevilja resning på de felaktiga domarna.


Posted

in

by

Tags:

Comments

Leave a comment

Design a site like this with WordPress.com
Get started