När ska myndigheter börja följa lag?

Den 9 November e-mailade jag alla som jobbar på åklagarmyndigheten och begärde utrening av kidnappningen av mina nyfödda barn. Än har jag inte fått någon som helst återkoppling på denna begäran – detta behöver utredas omgående.

Detta som svenska myndigheter, med domstolar som ytterst ansvariga, gjort mot mig och mina barn ska aldrig glömmas, aldrig förlåtas. Utan kriminella domstolar hade detta aldrig kunnat hända.. jag vill att det ska komma fram vad dessa gangsters har gjort mot mig och mina barn (dvs sanningen) och brottet avslöjas. För mig är svenska myndigheter inget annat än kriminella terrorister, jag har ingen annan erfarenhet av svenska myndigheter…


Posted

in

by

Tags:

Comments

Leave a comment

Design a site like this with WordPress.com
Get started