2023-10-30 Till förvaltningsorätten

Jag och mina barn är utsatta för ett mycket grovt brott av den svenska staten – de som gör detta mot mig och mina barn är terrorister.

Det finns inget som helst lagstöd för att ta mina barn från mig. Än mindre finns det någon lagstöd för att gömma mina barn och vägra mina barn kontakt med mig. Ofattbart hur detta kan få ske – i över 7 års tid. Rättsväsendet i Sverige är korrupt.

Jag har varit utsatt för utpressning flera gånger om av dessa terrorister. De använder mina barn som utpressningsmedel mot mig och de har ingen som helst rätt att göra så.

Detta är ett mycket grovt brott som dessa terrorister begår mot mig och mina barn. Jag kräver att polis/åklagarmyndigheten tar tag i och utreder detta grova brott NU.

Den terroristorganisation i Sverige som jag är utsatt för är värre än andra terroristorganisationer, då andra terroristorganisationer inte ljuger om (förtalar) de föräldrar vars barn de kidnappar.


Posted

in

by

Tags:

Comments

Leave a comment

Design a site like this with WordPress.com
Get started