Utredning utifrån bevis

Jag kräver omgående en utredning av stölden av mina nyfödda barn.

Vad är det som ska utredas? “Skäl för avgörande” i kammarrättens domstolsbeslut, KR i Sthlm 2017-02-15, 7594-16 samt KR Gbg 2020-04-21, 1398-20. Det finns även några allvarliga lögner från de föregående domarna som jag vill ska utredas (gulmarkerat).

Jag kräver att ALLT, varenda litet som lagts till grund för att stjäla mina nyfödda barn ska bevisas av den som satt sin namnteckning under det. Ska jag behöva motbevisa alla lögner om mig? Nej, det är de som har satt sina namnteckningar under dem som ska bevisa dem.

För att det ska vara rättssäkert så måste det krävas bevis för det som läggs till grund för att stjäla någons barn. Bevisning är grunden i rättssäkerhet. Jag har rätt att kräva att det läggs fram bevis för ALLT som används för att stjäla mina nyfödda barn för mig.

Jag har med rätt att kräva att allt som används för att stjäla mina nyfödda barn är sakligt.

Ingen har rätt att komma och stjäla mina nyfödda barn genom att skriva en massa osakligt och utan någon som helst bevisning.

Jag kan redan nu säga att ALLT som lagts mig till last är rena lögner. 90 % i domarna under skäl för avgörande är rena avsiktiga uppsåtliga lögner, och resten 10 % är irrelevant.

VARSÅGOD OCH UTRED.

Svenska staten ska få betala ett högt pris till mig och mina barn för detta.

Grövsta lögnerna under “skäl för avgörande” i domarna markerade i rött:

  1. Jag kräver att deti utredningen läggs fram bevis för alla påståenden i under “skäl för avgörande”.
  2. De påståenden under skäl för avgörande som inte kan bevisas ska stykas och domen måste ändras utifrån en resning.

Posted

in

by

Tags:

Comments

Leave a comment

Design a site like this with WordPress.com
Get started