Ansvariga för stölden av mina nyfödda barn

Det är statligt anställda som är ytterst ansvarig för stölden av mina nyfödda barn, d.v.s anställda på domstolar som är statligt anställda, men även brottsbekämpande verksamhet som är med är statligt anställda. Det är givetvis inte alla dessa 262 609 som är ansvariga för stölden av mina nyfödda barn då det bara är en ett par enstaka myndigheter som bär yttersta ansvaret, dvs sveriges domstolar brottsbekämpande verksamet samt ett antal ytterligare myndigheter som JK, JO och IVO. Till er vill jag säga: sköt ert jobb (=följ lagen).

Jag undrar vad dessa “förvärvsarbetande” har för rätt att stjäla mina nyfödda barn? Vad har det för rätt att skriva lögner om mig? Vad har det för rätt att neka mig ett jobb? Etc. De har ingen rätt till detta överhuvudtaget. Det är inget annat än lagbrott.

Till alla ni “förvärvsarbetande statsanställda som på något sätt kommer i kontakt med detta: Ta ert ansvar för detta och gör vad ni kan för att jag och mina barn ska få upprättelse. Det som varit mellan 2007 – 2023 räcker.


Posted

in

by

Tags:

Comments

Leave a comment

Design a site like this with WordPress.com
Get started